屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, May 05, 2014

摩周湖星紀行

川湯溫泉喺一個遠離塵囂嘅世外桃源,
其中一個難忘記經歷就莫過於摩周湖星紀行。
首先當然要醫好五臟六腑先;
由溫泉旅館提供嘅和式美味晚餐。
晚飯過後,旅館安排專車接送前往摩周湖第一展望台觀星。
隨團仲有一位導賞員哥哥講解摩周湖嘅形成。
絕冇花假,一頭真喺睇到漫天繁星, 啲星星近到簡直可以束手可及。
可惜嘅喺冇專業嘅攝影器材,無法捕捉到咁震撼嘅星空。
當晚亦破咗一項個人紀錄,錄得最低氣溫-20度!
此情此景將會永遠留喺腦海中,永不磨滅 (除非老人癡呆)。
(以上照片喺從弟子屈なび觀光網度cap返嚟)
大約10點幾返到旅館,第一件事當然就喺去浸溫泉。
一邊漂雪一邊喺露天風呂度溫泉。
只可以講一句:日本仔“你哋好嘢”!
題外話:我發覺嗰導賞員哥哥同Rubberband嘅主音6號有70%相似。


9 comments:

  1. 果然好靚.. 齋睇相都可以感受到, 身歷其境的確會更加震撼人心!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 第一眼睇到滿天星斗,真係會感動到熱淚盈眶。

      Delete
  2. 好似放逐在另一個時光夜空,再也不需返來現實。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 這就是呢個星紀行嘅魅力所在。

      Delete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。