屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, November 22, 2013

多工作業

最憎就喺啲辦曬嘢,扮到自己好似好忙,但喺又好multi-tasking一邊做嘢,一邊開住嘅電話揚聲器。通常佢哋都唔會對住嗰mic,搞到喺另一邊聼電話嘅人聼得鬼死咁辛苦。仲有就喺講到一半竟然冇曬聲氣,原來做緊其他嘢。

對付呢種人最直接嘅方法,就喺叫佢拿起聽筒講。假如冇反應就索性挂斷電話; 打嚟又唔專心,算點啫?!

4 comments:

  1. 嘩!! 咁嘅人都有?? 如果發現佢唔專心, 一於大大聲放首鹹濕歌佢嘆, 等其他人一聽到就啤實佢, 睇佢仲敢唔敢開speaker??!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁都要配合我呢邊嘅環境許可,正可以用呢一招。

      Delete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。