屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, September 17, 2013

尋覓靠倚 終生那志願與心事

有線電視播放緊兩年前嘅ONLY YOU,每晚晚飯不禁又重睇多一次。劇情依然記憶猶新,裏面啲對白又再令我重新去思考。

世事有好多嘢唔喺你計劃好曬,就會順理成章如你所願咁去發生。當中有太多因素我哋冇辦法預料,亦冇辦法去控制。因此最重要喺抓緊每一次擁有嘅機會,每一分鐘都唔好畀自己後悔。

最後竟然發覺每晚睇完都會眼泛淚光; 為劇情而傷感、為對白而反思,為劇裏面角色嘅遭遇而有所感動?抑或人愈大心靈就愈脆弱,愈容易會喊?!

2 comments:

  1. 係呀, 世事的確難預料呀, 如果能夠如計劃般順利完成, 都真係值得劏雞還神喇..

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。