屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, May 03, 2012

花冇百日紅

啲花靚又點呀,可以開得幾耐?就算而家幾鮮艷,都會有花殘粉褪嘅一日,可以留得住正茂芳華咩?

妳昔日曾經風光並唔代表一直都會風光落去,一但失勢失寵就會落得滿盤皆落索; 就連區區一個宮女都唔望妳一眼。怪只怪妳自己太過虛張聲勢,今時今日有此下場何謂咎由自取。

要記住后宮中掌鳳印嘅始終喺皇后,皇后喺唔可以殺,只可以廢!

4 comments:

  1. 我懷疑你其實係唔係每晚都喺屋企翻煲《金枝慾孽》??!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你估我咁得閑咩?其實肯本就唔需要翻煲,在下確確實實就喺身處深宮中。

      不愛宮牆柳,只被前緣誤,花開花落自有時,總賴東君主。
      要走,慶幸你心中有愛。要留,只怪我心中有恨。
      如今就只好靠你去完成我哋海闊天空嘅心願,珍重!

      Delete
  2. 有句话说: 有风驶尽舵
    等到没风的时候 就自己多多保重咯

    ReplyDelete
    Replies
    1. 冇錯,得勢嗰時就要有風駛盡艃!良心就擺埋一邊算啦!

      Delete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。