屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, February 06, 2012

農曆第一個月圓夜

唔經唔覺到咗十五,咁又過曬嗰年喇。跟住落嚟一切恢復原狀,繼續埋頭苦幹,做做做做,食食食食,瞓瞓瞓瞓。

喺時候諗吓今年要去邊度放假,最近突然好想去陽光海灘; 世界聞名嘅馬爾代夫?沙巴潜水天堂西巴丹島?仲有....

得閑發吓白日夢,咁正可以有推動力繼續拼搏兼做食瞓落去。

元宵節快樂!

6 comments:

  1. 2012第一個月圓夜?? 唔係啩?? 有目標係好事, 就儘管計劃去馬爾代夫啦, 我支持你!!

    ReplyDelete
  2. 農曆咪第一個月圓夜囖。

    馬爾代夫好貴喔!諗吓,諗吓~~~

    ReplyDelete
  3. 今年D trip一早有晒定局,總共三個算啦(夠多啦)!

    ReplyDelete
  4. 非一凡:哈哈,垃圾就有得撈!

    ReplyDelete
  5. 森林:我一個都未定,因爲世界末日。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。