屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Wednesday, January 11, 2012

聖旨到

今日果然接到皇上聖旨,結果同預期嘅相差幾條街; 但係心中一早已經有數,既然冇期望就唔會有失望。

繁忙嘅職務一樣有增無減,爾虞我詐、假情假意嘅宮中日子依然要過。唯一最大改變嘅就係接落嚟要慷慨解囊大破財,將會破得徹徹底底,直插谷底爲止。

現實實在太殘酷,豈能人在江湖,仍能由己?

6 comments:

  1. 聖旨上道明嘅奉祿唔如你預期咁多?? 其實最好就唔好有太高期望囉.. 算吧啦, 收拾心情開開心心過年吧啦..

    ReplyDelete
  2. [SK] :其實我都知道癡心妄想架啦,轉咗職銜有得加已經當喺大紅包過年囖。

    ReplyDelete
  3. 森林:恭喜恭喜,可以過肥年囖。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。