屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, November 14, 2011

假惺惺

係本人唸得太複雜亦或你做人太簡單?事實再一次證明,呢個社會已經完完全全沉淪,個個都變得冷漠、絕情,毫無人情可言。

你對人冇戒心,人哋未必對你冇目的。正所謂防人之心不可無,寧願對方話我計較,都唔想無啦啦被人搵笨被人呃咁蝕底。

良心?一早已經被狗食咗。睜大你對眼睇清楚呢個殘酷世界,清醒啲啦朋友!

6 comments:

  1. 今時今日呢個世界, 狠心比良心更加容易生存囉~~

    ReplyDelete
  2. [SK]:現今第一次見面唔係交個真心出嚟,而係要提高戒心。好可怕~~

    ReplyDelete
  3. 對,不能太輕易信別人。
    即使是朋友,分分鐘都会背着你出賣你。。。

    自私点也是為了保擭自己

    ReplyDelete
  4. Marooned_SMJ:做好人仲難。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。