屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, August 05, 2011

水果宴





娘娘禦賜熱帶水果宴,慰勞一班為宮中效勞嘅功臣。當中有水果之皇、水果之后、龍眼、柑橘、紅毛丹、蘭撒果; 統統都係又濕又熱嘅毒嘢; 但係卻令人忍不住口。

下官一個人食咗成粒貓山王,搞到鬼死咁飽; 就連晚餐都唔洗食。不過真係好好食,直至依家都仲係度回味;實在太太太太香,黃肉乾包,好靚啊!

4 comments:

  1. 你真是有口福,我的老板,连别人送来的月饼肉干,都不曾给我吃呢。

    ReplyDelete
  2. 娘娘賞賜水果收買一眾公公, 果然心思細密, 步步如棋..

    ReplyDelete
  3. 单身汉:月餅應該就冇我哋份囖。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。