屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, April 11, 2011

沿路到此,經得了數萬個考驗

噚晚睇完Only You只有您,12個婚禮 12段愛情故事,裏面每一個單元都會帶出一啲訊息,令觀衆多加地思考一番。 無論係感情、友情、親情、愛情嘅觀點上都會有所領悟。「執子之手,與子偕老!」當中真諦,又誰人能做到?

好中意羅冠蘭嗰句: 其實一頭家就好似一間閂埋門嘅房,裡面係點無人知。你而家亂咗,咪慢慢執囉.....
仲有司棋姐最後講嘅: 贏一時口舌,輸一世感情; 經一事,長一智。夫妻相處之道喺要退一步,多啲忍讓,多啲諒解.....

監製安排最後嗰場戲,令人頓覺人生無常,世事無完美,幸福亦非必然,要珍惜眼前人。

主體曲: Only You只有您

4 comments:

  1. 好。。。我去睇睇。请多介绍好戏。

    ReplyDelete
  2. 我DL咗全套但係仲未睇, 而家睇緊女王辦公室..

    ReplyDelete
  3. 沈伊:最近都冇乜好戲,呢套算幾有意思。

    ReplyDelete
  4. [SK]: 女王辦公室?好耐囖喔大佬!

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。