屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, January 24, 2011

天氣報告

寒冷天氣警告經已喺星期六取消。酷熱天氣警告現正生效,現時市區錄得氣溫27oC度,相對濕度89%。火災危險警告為黃紅色,表示火災危險性頗高。

加上風勢輕微,大家應提高警惕,以防中暑。如果要係戶外活動或工作,最好戴寬邊帽,穿淺色、寬鬆嘅衣服,盡量留係蔭涼嘅地方。要充分喝水,但避免喝含咖啡因或酒精嘅飲品。如果唔舒服,要盡快睇醫生。

煥然之,嚟緊呢個農曆新年又喺熱辣辣咁渡過。真喺同人唔同命,人哋就大風雪,我哋就熱到呼天搶地。

4 comments:

  1. 我每日都要飲含咖啡因嘅咖啡!

    哈!

    ReplyDelete
  2. 應該都唔出奇啦, 年年過年天氣都係熱辣辣架嘛~~

    ReplyDelete
  3. 森林:我唔飲咖啡,唔食朱古力但依然要飲好多好多水。

    ReplyDelete
  4. [SK]:唸住今年時會涼啲呀嘛,點知都係癡心妄想。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。