屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, February 02, 2010

獨家村

喜歡靜,習慣靜;甚至有時會情願選擇一個人獨處、自閉。總好過一班人,問題多多不在話,仲不斷有糾紛,爭論一囉囉,煩都煩死。既然覺得唔開心、係度唔自在,何必仲要拖拖拉拉,勉強逗留落去呢?快刀斬亂麻,一於走爲上著。

莫非呢啲就喺叫做隔膜或者喺代溝?

7 comments:

  1. 我也讨厌人多口多, 是非多.
    我和你没代沟啦.

    ReplyDelete
  2. 哈哈, 咁啱key嘅?? 咁单身汉可以同海公公你拍埋一齊喎.. :p

    ReplyDelete
  3. 单身汉:可能就係因爲咁,你我到今時今日仲喺單身。人哋話愈耐就愈耐就心理變態。哈哈哈...

    [SK]:拍埋一齊?做咩啊?小心我稟告娘娘掌你把利嘴!

    ReplyDelete
  4. 仲稔住介紹女朋友俾你認識,原來你鐘意單身多啲嘅。呵呵

    ReplyDelete
  5. feiyifan: 多謝你嘅認同,令我增加信心。

    ReplyDelete
  6. 花罗汉 :唔做媒人三代好。我佛慈悲,阿彌陀佛。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。