屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, November 03, 2009

悅讀

好耐都冇試過咁享受去閲讀一本書。係一個完全冇人、冇電話、冇電腦、冇電視打擾嘅情況下,一邊聼住輕柔嘅大自然音樂,一頁一頁咁翻; 同樣嘅動作竟然可以持續2-3粒鐘。

系因爲被書中内容深深吸引著,抑或系被周圍嘅環境所影響而變得咁陶醉,咁享受呢?就連自己都搞唔清楚個中原因。點都好,咁靚嘅feel一定要好好把握,盡情咁去享受。

3 comments:

  1. 好難得你有呢一篇!哈!!!!

    ReplyDelete
  2. 難得你有片刻可以咁享受咁陶醉, 其實我覺得真正原因係你遠離一切令人煩厭嘅宮廷鬥爭之中囉.. :)

    ReplyDelete
  3. 森林:所以我特別珍惜。嘻嘻

    [SK]:冇法啦,一入宮門,注定要永留宮中。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。