屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, August 04, 2009

峰.情無限演唱會


林峰首個一連兩場個人演唱會《峰.情無限演唱會》,全場座無虛席,嘉賓眾星雲集,熱爆紅館。整個演唱會視聽效果並重,娛樂性亦相當豐富。有王祖藍和農夫出場玩楝篤笑和Rap歌,又同Laughing哥同台鬥舞兼合唱Twins的女校男生。

合唱情歌部分有師姐泳兒嘅明天以後,以及阿Sa蔡卓妍嘅In Love With You。此外林峰係個唱中,大唱《愛在記憶中找你》、《愛不疚》和《Let's Get Wet》等首本名曲,博得全場掌聲。

推薦歌曲:浮生若水、原罪、影子的愛情故事、愛人與海

2 comments:

  1. 佢唔錯架佢唱歌, 一眾TVB演員佢算係No. 1架喇.. 我karaoke飲歌list都有佢啲歌架噃~~

    ReplyDelete
  2. [SK]:不過好多人依然覺得佢仲未夠班。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。