屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Wednesday, March 30, 2011

清明

清明時節雨紛紛,路上行人欲斷魂; 借問酒家何處有,牧童遙指杏花村。(唐‧杜牧‧《清明》)

清明時節,雨落紛紛,路上行人嘅心情同樣迷亂地像失咗魂魄。「請問邊度有酒賣呢?」牧童手指向遠方,只見一個開滿杏花嘅村落裡,酒旗正迎風飄揚。

又到每年一度嘅清明節,亦喺一家人難得聚首嘅日子。

有咩留返拜山先講。拜拜!

Tuesday, March 29, 2011

如果一日有25小時

工作: 9個鐘
睡眠: 7個鐘
交通: 2.5個鐘
三餐: 3個鐘
運動: 1個鐘
上網: 1.5個鐘
休息: 1個鐘

生活平衡啲,人就會快樂啲,命都會長啲。

Monday, March 28, 2011

地球停電日

上星期六喺地球日,由晚上2030到2130熄燈一小時。有人懷疑每年呢個時候都會大事宣傳,唔知花咗幾多張紙去做傳單,點咗幾多支蠟燭,印咗幾多件衫,用咗幾多粒乾電等等...究竟喺要加快殺死地球,抑或喺拯救地球?

已經喺第二年參與呢個活動,雖然唔知有冇效,不過我都想地球可以轉得耐啲,空氣可以清新啲。凡是總要有人帶頭實行,哪怕只有一個人亦唔會算遲...

Friday, March 25, 2011

抉擇

今年冇得去日本,惟有另覓其地方。每年一旅,應該去英國定美國呢?

美國夠平因爲匯率只喺1.2,不過又喺城市,仲要喺城市中嘅大哥大大大。

至於英國又太貴,返到嚟肯定要節衣縮食; 不過話曬都喺西方國家嘅表表者。

點都好,最重要都喺睇戶口裏面嘅0嚟決定一切!

Thursday, March 24, 2011

樂善好施

窮人:點解我咁窮?
佛:因爲你冇學曉给予别人。
窮人:我乜都冇,如何给予?
佛陀:一個人即使冇钱,亦可以给予人五樣嘢:

一、颜施,即微笑處事。
二、言施,多講鼓勵讚美同和安慰嘅话。
三、心施,解開心扉對人誠懇。
四、眼施,用善意嘅眼光给予别人。
五、身施(唔喺献身),以行動幫助别人,做法布施,功德无量。

南無阿彌陀佛

Wednesday, March 23, 2011

偷時間

咁混亂當都能夠有空檔偷閒,呢個就喺上班族嘅壓力調適! 好嘢!

真係活到老學到老...

Tuesday, March 22, 2011

兩心花





潘源良電影作品出軌的女人,夏汶汐+吳家麗復出之作。再加上主體曲由潘源良填詞意境超靚,久違咗憶蓮溫婉唱出味道,期待上映日期。

Monday, March 21, 2011

甜絲絲

非常夏日嚟碗冰凍嘅杏仁布丁,涼在嘴裡甜在心裡。爽啊!

Friday, March 18, 2011

別了

最近真喺死得人多,繼海嘯前同事父親離世,到今時今日都唔能夠接受,時不時情緒都會些許波動。接住承接落嚟一個禮拜都喺啲令人心驚膽戰,心寒嘅新聞。今日又收到一個噩耗,一位相熟認識多年嘅安娣與世長辭。好愕然,一時間唔知點反應。

生離死別喺人生畢竟階段,就如坐火車一樣,有人上車有人落車,有歡欣自然有失落。無論你有幾無奈,始終都要堅強去面對。

安息!喃無啊彌陀佛

Thursday, March 17, 2011

改朝換代

四月將會嚟一場同東北大海嘯一樣震撼嘅天搖地動,多得大人嘅垂青,娘娘又肯放人,下官終于守得雲開。雖然唔能夠完全擺脫娘娘同姑姑嘅魔掌,不過起碼可以遷離坤寧宮,遠離呢個後宮是非之地。

正如下官幾時都話,幫大人做事一日點都好過服侍娘娘。花冇百日紅,人總會有三衰六旺。天上面轉咗風向,地上面嘅草木就要跟住折腰,呢個就喺生存之道……

Wednesday, March 16, 2011

盲搶鹽

人哋連食都冇得食,啲CD竟然喺度盲搶鹽,仲搶到畀人影曬啲醜態公諸於世,成爲全世界嘅笑話,真喺羞家。

唔該拿啲功架出嚟,畀哋内涵人哋睇吓好唔好!

Tuesday, March 15, 2011

啄磨

壓力並唔可怕,佢喺我哋發奮嘅推動力。其實鑽石同煤炭一樣,都喺碳嘅化合物,只不過喺地底經過巨大嘅壓力,先至會形成鑽石。

所以西方有呢一句嘅諺語,鑽石喺煤炭經過壓力而成嘅寶物。

Monday, March 14, 2011

乜都冇曬

青森蘋果冇咗,仙台扇貝冇咗,本田、豐田、新力、尼康停產,地震,海嘯,火山,缺水,缺糧,缺電,輻射等統統一齊嚟!呢幾日心情一日比一日沉重,每朝起身打開電話就喺呢啲新聞,災情愈嚟愈嚴重。

昔日平靜純樸嘅東北已經蕩然無存,留底嘅只有無限唏噓同無奈。不過,最令人敬佩嘅就喺佢哋嘅鎮定同堅毅嘅精神,值得大家向佢哋學習,SALUTE。

Ganbatte Kudasai!!!

Friday, March 11, 2011

小震不要跑 ,大震跑不了

驚濤駭浪再次侵襲地球,全球連環天搖地動到底發生咗乜嘢事,要咁殘忍? 3月11日東北一日之間化爲烏有,一則又一則令人震驚嘅畫面,唔再喺電影裏面嘅情節,而喺徹徹底底咁發生緊係眼前!











心情好沉重、心痛、沮喪、崩潰。大慈大悲救苦救難觀世音菩薩,求您救救我哋,一單接一單愈嚟愈大禍,震到心都碎裂,悲傷已經到咗頂點,承受唔住...夠了。

没了,才知道啥叫没了。

Thursday, March 10, 2011

誠信

信用喺一種無形嘅資產,一個有形用嘅人,佢講嘅説話就好似黃金一樣咁貴重。但喺相反一個姓信用破產嘅人,就算佢幾有錢,都買唔到人哋對佢嘅信任。

正所謂信用生出黃金,容易過黃金生出信用。

Wednesday, March 09, 2011

戒毒

三年前忍痛戒咗一直深愛嘅肯德雞同快餐,過程中如同戒毒癮冇乜分別。由開始嘅捨皮食肉,至到中期以鼻聞嘅方式嚟解困; 當中過程辛酸透頂,嗰種煎熬猶如行屍走肉,痛苦非常。

今日,又要再次忍痛戒毒,下定決心未來1個星期裏面開始,無論幾辛苦幾咁唔舒服都要忍。

仍未忘跟你約定假如沒有死 ~~~ 再見嘞,我深愛嘅白飯!

Tuesday, March 08, 2011

黃韻詩

一直以嚟都對呢位前輩十分欣賞,佢尖酸刻薄、潑辣、七情上面嘅搞笑演出,簡直就喺一絕。

喺度回顧吓佢嘅精彩演出,放鬆一吓心情,然後繼續做奴做婢。







Monday, March 07, 2011

善惡並存

一個人越聰明,就越多嘢唸,越多嘢唸就越唔會好過。

理由好簡單.......

善喺永遠長存,但喺惡亦都唔會永遠消滅; 只要取得平衡,天下先得太平。

你學懂了嗎?

Friday, March 04, 2011

瀟灑走一回

點解硬係要雞蛋裏挑骨頭?點解冇嘢搵嘢嚟搞啫?

煩惱往往都係自尋嘅,麻煩通常都係自找嘅。

何不簡簡單單,乾乾脆脆咁過活呢?!

Thursday, March 03, 2011

大開眼戒



王菲噚晚係香港完美演繹Eason嘅《大開眼戒》,果然令人大開眼界,相當鼓舞。但願跟住落嚟阿菲會畀香港觀衆更多驚喜...期待~~~

Wednesday, March 02, 2011

等到花兒也謝了

今時今日等待嘅只有一個目標,就喺花紅究竟幾時有?

Tuesday, March 01, 2011

超脫輪回

佛法奧妙精深就喺要熄滅生死,超脫輪回得永生。

就如心經裏面提到:
是故空中無色,無受、想、行、識。
無眼耳鼻舌身意,無色聲香味觸法。
無眼界,乃至無意識界。
無無明,亦無無明盡,乃至無老死,亦無老死盡。
無苦集滅道。
無智亦無得。
以無所得故。