屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Wednesday, March 31, 2010

這些年來繼續鍾情張國榮紀念特輯


今晚淩晨12:30至02:00,香港人網林雨陽嘅五個一夜情特備, 這些年來繼續鍾情張國榮紀念特輯。請嚟李惠敏、盧巧音、鄧建明同埋嘉賓主持袁文傑一起繼續張國榮。

Tuesday, March 30, 2010

講與瞞之邊緣

講與唔講之間其實喺非常痛苦,我諗正所謂有口難言就喺咁解。唔能夠將事實講出嚟,仲要一直保守落去。

假如有朝一日好似Sa基一樣,被踢爆曝光之後,我真係唔敢去諗後果會喺點。難道要效仿佢哋,開記者招待會發表聲明不可?我將會一樣,絕對唔會設問答環節架。

Monday, March 29, 2010

拜山

每年到咗呢嗰日子,都會長途跋涉返屋企爬山,今年亦唔例外。聼過好多朋友講,屋企一路嚟都冇呢嗰環節,所以對呢日亦冇乜特別感覺。由細到大因爲老豆嘅堅持,我哋每年都要出席; 就算幾咁唔得閑,幾咁唔願意,都唔可以有藉口。

我唔會喺度評論,究竟呢一切行爲背後會有啲乜意義; 心裏面只係知道,呢嗰環節我一定唔會斷,直到我行唔到去爲止。

今年值得慶幸嘅喺,將唔會爬咁多頭山,剩低一個姐。移民到xx山莊之後,我哋可以改為室内冷氣進行拜祭儀式,唔洗汗流浹背咁辛苦,時間無形中亦縮短咗。感覺將會喺點,留返拜山先講啦!

Friday, March 26, 2010

刹到嚟

大限將至,明日就喺交屬款之期。一切準備就緒之後就只有等,等佢哋打電話嚟通知藏心地點,然後依時回合,矯裝上機著草。整個計劃唯一嘅條件就喺唔可以洩漏風聲,千期唔可以報警。

Thursday, March 25, 2010

風之花

聽到呢首歌,即刻就會諗起Do姐嘅版本。單係嗰段獨白就夠曬絕,沙漠都出埋嚟!表姐,你好嘢!



Windflowers, my father told me not to go near them.

He said he feared them always,and he told me that they carried him away.

Windflowers, Beautiful windflowers I couldn't wait to touch them, to smell them I held them closely.

And now I cannot break away.

Their sweet bouquet disappears like the vapor in the desert.

So take a warning, son.

Windflowers, Ancient windflowers.

Their beauty captures every young dreamer who lingers near them.

But ancient windflowers, I love you.

Wednesday, March 24, 2010

沒時間

秒速捉得緊了,而皮膚竟偷偷鬆了...計劃了照做了得到了,時間卻太少...對呢兩句歌詞特別有共鳴,猶如身同感受一樣,好無奈。

計劃咗好耐嘅事情終于做到咗、實現咗,虛榮感、滿足感亦得到咗,到頭來卻有種空虛嘅心情,好似唔知失去咗啲乜嘢咁,好難受。所以話,當你察覺到時間唔夠嘅時候,其實你已經開始老啦。開始覺得力不從心,有啲嘢想捉但係又捉唔住。唯一嘅方法就係要放鬆生活,自我調節嚟平衡自己。

Tuesday, March 23, 2010

我要透氣

由朝喘到依家,電話響足成日,終于有時間可以停落嚟hea吓。多得姑姑同嗰劇肥嘢帶挈,搞到呢排啲嘢都衝住下宮而嚟。唯有忙中偷閑上嚟發洩吓,吐吓苦水平衡一吓心態。

希望大家唔好有嗰錯覺,覺得我好煩,成日喺度投訴,發放負能量。其實....我平時唔喺咁架 (有睇女王辦公室就會明)。

Monday, March 22, 2010

火都嚟

容忍喺有限度,當過咗底綫,忍無可忍嘅時候,就無須再忍。有啲人,得寸進尺、變本加厲、愈嚟愈過界,一定要狠狠咁閙佢一鍋金嘅正肯收口同收手。你哋話喺咪犯賤呢?!

做人,講説話要識得分寸,見好就收。唔好三分顔色上大紅,要求多多,嫌七嫌八,諸多要求。唔喺每個人都要好似你身邊嗰位咁奉承你,遷就你,買你怕;要做王子、公主就唔該你返你嗰屋企。

Saturday, March 20, 2010

一封紅紙

整嗰農曆一月份都已經過曬,今日居然仲會收到紅包; 咁喺唔喺代表下宮今年有運行,鴻運當頭,大富大貴呢?!

係宮中虞我詐喺必要,不過奉承嘅説話,同埋過時過節嘅俸祿亦少不了。好現實咩?不過事實就喺如此,唔到你唔去接受。

要記住,能夠猜到主子嘅心意唔係乜嘢本事,要令到主子唔擦覺,你條命先可以活得長久!

Friday, March 19, 2010

丞相肚裡可撐船

雖然明知嗰劇肥嘢有意刁難,全心玩嘢; 就算心理面有幾咁唔舒服、幾咁難頂,幾咁唔服氣,但喺下官知道依然要咧嘴微笑,施展全身功力演埋場戲落去,直到散場為止。

踏出門口嗰一秒,下官對住塊鏡頓時覺得自己確實夠假,假到可以話喺出神入化。冇法啦,要喺宮中生活過得安穩,生存之道首嘅要條件就要識得假。要幾假就有幾假,甚至假到連自己都唔察覺。一旦時機成熟之時,就要即刻抓緊,嚟嗰變臉; 跟住就喺厲行三毒,神不知鬼不覺,將所有眼中釘一一除去。

Thursday, March 18, 2010

時間令痛苦都醫好

喺呢一刻,只想點唱以下首歌畀自己。


 
可日夜也埋頭醉心工作,最好出一身一臉熱汗,痊癒便靠這配方!

Wednesday, March 17, 2010

要擁有必先懂失去怎接受

明明放咗入口嘅肥豬肉,到頭來都要吐返出嚟。一切已經準備就緒,臨門一腳卻將整個局面扭轉。

睇嚟我真係需要更深一層去學習‘要擁有必先懂失去怎接受’呢句説話。呢次經驗令我更加清楚,保持低調喺首要條件; 要事成就必須低調。

Tuesday, March 16, 2010

落花流水

娘娘自從打入冷宮之後已經深居簡出,估唔到娘娘佢始終按耐唔住,依然嚮往昔日雍容華貴,要風得風嘅日子; 居然想攀越紅墻逃出宮。咁大件事當然會驚動到宮中上下,然後就會將消息傳送到皇上耳邊。

相信跟住落嚟宮中,又再會泛起滔天巨浪,翻雲覆雨,驚天地泣鬼神。一場世紀海嘯整裝待發,隨時隨地即將會大爆發。到時候又唔知會牽連到幾多嗰無辜宮婢,白白咁去送死。

都喺嗰句:

不愛宮牆柳 衹被前緣誤 花開花落自有時 總賴東君主
要走 慶幸喺你心中有愛 要留 只怪我心中仍然有恨
如今 就只好靠你去償我哋呢一個海闊天空嘅心願
珍重!

Monday, March 15, 2010

默默向上

日復日,年復年,轉眼間已經係第四個年頭。無論前路多麽坎坷,身心多麽虛弱,頭腦多麽空白,勢必要達到過千目標。

還剩低幾多心跳,還在數趕不及了,計劃了照做了得到了,時間卻太少!

Friday, March 12, 2010

一個系列

從葡萄成熟時、人車誌、裙下之臣、沙龍、至到最新派台歌陀飛輪,講盡時下每一個男人,係去到某一個年紀或者某個階段之後,都會擁有過嘅嘢。

葡萄成熟時=紅酒
人車誌=汽車
裙下之臣=女人
沙龍=相機
陀飛輪=手錶

當你好努力去擁有曬以上呢五樣嘢之後,卻因爲佢哋而令你失去一啲嘢而搞到自己好唔開心。呢一切庸人自擾嘅舉動,就係人生嘅奧妙。

係時候反省諗清楚,究竟每日工作咗咁多嗰小時,買到咁貴嘅錶,但係其實喺咪真係嘥咗啲時間呢?買到嗰手錶,失去咗時間,喺咪你人生嘅目標?你嘅人生係想要啲乜嘢呢?

Thursday, March 11, 2010

馬不停蹄

終于完成一個課程,跟住落嚟又要迎接下一個挑戰,繼續埋頭苦幹。人生就喺如此,一浪接一浪,永無止境,永無邊際。呢種生活模式,你可以當做有上進心,有抱負、有目標;但喺長此落去,都會有筋疲力竭,精盡人亡嘅一日。

人生總有許多巧合,兩條平行線也可能會有交匯的一天。當你攰嘅時候,不妨停落嚟歇一歇,你可能會發現一切完全唔一樣。

Wednesday, March 10, 2010

痛愛

頸肩痛、腰背痛、關節痛、心絞痛、神經痛、腰腿痛、耳朵痛,屁股痛、鼻竇痛、痔瘡痛、乳房痛、手腳痛、肌肉痛、喉嚨痛、眼晴痛、風濕痛、髕腱痛、前膝痛、膝蓋痛、睪丸痛、頭痛、胃痛、肚痛、牙痛、心痛、經痛、仲有就喺 - 男人最痛。

以上咁多種痛,你中咗幾多種痛?

願佛祖保佑你我,遠離疼痛。

Tuesday, March 09, 2010

花樣年華

曾經為之瘋狂嘅一部電影,導演將佢拍得份外凄美浪漫。每日落樓買面擦身而過嘅情景,周慕雲同蘇麗珍第一次約會食西餐,曼玉一幕一件嘅高貴旗袍,潘迪華姐姐嘅包租婆,套戲嘅配樂,仲有裏面好多好多精彩對白,直到依家都唔會忘記。

那些消逝了的歲月,仿佛隔著一塊,積著灰塵的玻璃,看的到,抓不著。他一直在懷念著過去的一切;如果他能衝破那塊積著灰塵的玻璃,他會走回早已消逝的歲月。





Monday, March 08, 2010

永遠的微笑

等待喺最沉悶,等待喺最忐忑,等待喺最煩厭,等待喺最考驗,
等待喺苦惱的,等待喺漫長的,等待喺心急的,等待喺彷徨的。

等待喺要耐性,等待喺要清醒,等待喺要堅持,等待喺要經驗,
等待喺有期盼,等待喺有希望,等待喺有推動,等待喺有生命。

Friday, March 05, 2010

内地嚟嘅

啱啱食咗一餐完全冇到質數,極之難落肚嘅午餐。最簡單嘅海南雞飯,雞肉得六成熟而且喺冷嘅,雞飯竟然喺頭熟尾生,最最最頂唔順嘅就喺碟油菜,竟然有好重嘅牛肉味,就好似啲牛肉汁淋上啲油菜上面。成餐晏簡直就難啃到要叫救命,完全冇曬食欲,幾乎反胃。

呢一切嘅發生原因非常簡單,只因全部工作人員從廚師到收銀都喺清一色大陸人!冇辦法,改唔到架嘞,嘅事;唯有下次加倍小心去搵食係嘞。

Thursday, March 04, 2010

循環

新春佳節假期已過,所有啲貪官、公公、姑姑、娘娘、妃嬪、答應統統冬眠後脫殼醒來。日常嘅差務依然繼續只有增永無減; 再加上班蛋散挖返去年或者經已風塵多年嘅嘢出嚟; 實行要考記性、考功力,方死做你唔死!

一嗰二嗰喺度扮曬忙、扮勤力。下官就即管睇吓你哋班卡啦囌三分鐘熱度可以維持幾耐,唔洗一時三刻又會重施故技,嗰嗰走返入皮竇裏面繼續冬眠。

Wednesday, March 03, 2010

假如


如果南瓜真喺可以變成童話故事裏面嘅馬車,咁呢嗰世界上就多咗好多憧憬,人亦會變得美麗、開心得多嘞。做人可唔可以簡單啲; 多啲包容、少啲機心。

Tuesday, March 02, 2010

叮噹中的主要角色

叮噹Doraemon:来自未来世界的蓝色貓型机器人,为改变大雄的命运而来。
大雄Nobi Nobita:故事最主要角色,也是哆啦A梦中唯一一个每回都有出场的角色。功課體育不好個性懶惰,但心地善良,热爱自然。擅長的有射擊、翻花繩和快速入睡,尤其是射擊,可說是百發百中。
靜宜Minamoto Shizuka:大雄的女同學,用功兼性情溫和,是大雄未來的妻子。
阿福Honekawa Suneo:家裡有錢,喜好炫耀的同學。
技安Goda Takeshi:本名剛田武。力量大,愛欺負人,但也有正義感的同學。喜歡唱歌,但歌聲嚇人。

大唔透

千金難買心頭好,難得畀我睇到,梗喺要將佢哋統統帶返屋企,佔為己有。

大雄與叮噹 - 永遠的好朋友
靜宜、叮噹同大雄
四位玩伴兼同學 - 大雄、靜宜、阿福、技安
嚟張全家福 - 叮噹、大雄、靜宜、阿福、技安

Monday, March 01, 2010

眼中的希望

照現階段形勢嚟睇,似乎前面有一絲曙光;雖然時候尚早,不過最起碼有一丁點希望。一股盼望嘅心情,亦喺一個相當美妙,令人回味嘅過程。期待好消息宣佈!!!

希望,能重燃亮眼中光芒,照破無窮無盡的沮喪,永遠伴隨再你身旁。
重尋覓眼中希望,尋回人類最真光芒,帶無限愛飛遍萬方,願能為你 風裡高唱。